HTML

polpettina és a paradicsomszósz

Friss topikok

  • polpettina: Persze, hogy meghallgattam:) (2010.11.29. 17:59) Az első gyertya
  • ZaraKuda: Bárcsak egy ég alatt lennénk! (2010.10.15. 19:05) csodálatos gyönyörű
  • tudomatutit: most én is az esküvőmre készülődök, bár csak augusztusban lesz, de gondolkodom az esküvő előtti fo... (2010.06.14. 12:10) ja igen

Linkblog

2011.07.28. 19:06 polpettina

először is hatalmas

csalódás ért ma! Borzasztóan fel vagyok háborodva és nem értem és nem is akarom érteni az egészét. És tényleg nem lehet előre örülni, biztosra venni dolgokat, persze lehet reménykedni, bízni benne, de egyébként bármi közbejöhet:( Na most közbejött.

És nem, nem hagyom magam, és jöjjön öt dolog, amit imádtam ma, ezen a fellegekből mélyrepülős napon:

-kedves, együttérző szavak barátnőktől

-az olaszóra

-ültetnivaló rukkolát kapni az olasztanáromtól

-aventurát hallgatni

-rukkolás spagettit enni

 

és már csak kettőt kell aludni és megjön a Szerelmem:)

Úgyhogy mosoly és irány vacsizni (bár a társasághoz annyira nincs kedvem, de ezek szoktak jól elsülni)

és holnap már minden jobb lesz, remélem az idő is

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://polpettina.blog.hu/api/trackback/id/tr83108048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása