HTML

polpettina és a paradicsomszósz

Friss topikok

  • polpettina: Persze, hogy meghallgattam:) (2010.11.29. 17:59) Az első gyertya
  • ZaraKuda: Bárcsak egy ég alatt lennénk! (2010.10.15. 19:05) csodálatos gyönyörű
  • tudomatutit: most én is az esküvőmre készülődök, bár csak augusztusban lesz, de gondolkodom az esküvő előtti fo... (2010.06.14. 12:10) ja igen

Linkblog

2011.02.10. 09:27 polpettina

minden úgy össze van kavarodva

pihentetem az ujjaim a klaviaturán, és nem jönnek a szavak, az érzéseim meg olyan gyorsan kergetik egymást, hogy csak kapkodom a fejem és ha már a fejnél tartunk agyalás, jajajaj...de én már csak ilyen vagyok, és ha nem ez van, megijedek és kezdődik az egész elölről

és ami nyomaszt, úgy érzem, hogy már nincs elég időm, hogy elfolynak a napok, a hetek, a hónapok, és egyszer csak azt veszem észre, hogy megöregedtem és vége mindennek...

valószínűleg a változást érzem megint, a sulinak vége, neki kéne indulni a mediátorkodásnak ezerrel, és festegetni szeretnék csak úgy magamnak, szeretnék új dolgokat főzni, habzsolni az életet az életem, új szokásokat felvenni, régieket eldobni, és nagyobb önbizalommal élni, tudatosabban rendezni a dolgaimat, és kitörni a saját magam által felállított korlátok közül

Egyébként pedig ez az már eddig is tök jó: van egy másoddiplomám, és itthon a szerelmem, a húgom lediplomázott csupa jó hír

és voltunk bolhapiacon árulni, ami mókás:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://polpettina.blog.hu/api/trackback/id/tr72651010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása