HTML

polpettina és a paradicsomszósz

Friss topikok

  • polpettina: Persze, hogy meghallgattam:) (2010.11.29. 17:59) Az első gyertya
  • ZaraKuda: Bárcsak egy ég alatt lennénk! (2010.10.15. 19:05) csodálatos gyönyörű
  • tudomatutit: most én is az esküvőmre készülődök, bár csak augusztusban lesz, de gondolkodom az esküvő előtti fo... (2010.06.14. 12:10) ja igen

Linkblog

2011.09.21. 20:14 polpettina

amikor estére kisüt a nap

ez történt ma velem

rosszul ébredtem, zavarodottan, mardosott az önvád, hogy miattam nehéz neki, strapás az egész, szabályosan lelkiismeretfurdalásom volt és persze jött a bizonytalanság, hogy nem jó neki velem, nem teszek neki jót.

Ami pozitív, hogy tudatosan próbáltam kimászni a katyvaszból és megpróbáltam egyensúlyt találni, nem túlságosan kombinálni, ugyanakkor átlátni a helyzetet.

És rájöttem, hogy bíznom kell benne, hogy meg tudja oldani ezt a helyzetet, és bíznom kell magamban, hogy én vagyok a(z egyik ) legfontosabb és megér neki az ingázás annyit, hogy nálam ébredjen:)

így esett, hogy most nyugodt vagyok s kiegyensúlyozott, érzem jobbra fordulnak a dolgok

és akkor jöjjön az 5 dolog, amit imádtam ma (szerda):

-csodaszép szettem

-a saját lelkierőm

-a napsütés

-nassolás az utcán

-konstatálni, hogy tök nagy élet van a városban

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://polpettina.blog.hu/api/trackback/id/tr923244254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása